📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kendisine sunulan sevgiden nefret ediyordu, çünkü hiç karşılık beklemeyen bir sevgiydi bu,saçma,gerçekdışı,doğa yasalarına aykırıydı....
bu sevgi;bu aşırı esirgemenin,günün birinde hayatın bu gerçekleriyle kaçınılmaz olarak karşılaştığında onu savunmasız bırakacağı göz ardı edilmişti.
nedense hepimiz yalnızca sevmek,kabullenmek,işlerin kolayını bulmak,çatışmadan kaçınmak üzere yetiştiriliriz.Veronika her şeyden nefret ediyordu ya,en çok da yaşamını sürdürmüş olduğu biçimden,içinde barındırdığı yüzlerce Veronika'yı keşfetmeye zahmet etmeyişinden tiksiniyordu.