Oldukça akıcı ve gelişitiren kitaplardan bu kitap. Yazar kendi borç hikayesini de anlatıyor ve bu durum insana yalnız olmadığını hissettiriyor. Güç içinde gizli kitaplarından değil. Sağlam bir kitap. Öneririm.
İnsanın kendini sorgulaması için gerekli kaynaklardan bir tanesi bu kitap. Kitabı borç kapatmak için alıyorsunuz ve kitap sizi kendinizle baş başa bırakıyor ya da tanıştırıyor. Çok iyi kitap. Öneririm.