📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve ben bugün
Tanımadığım sokaklarda
Sessiz sedasız yürümek istedim
Adım adım uzaklaşmak geldi içimden
Kırgın çocuklar gibi ellerim cebimdeyken
Kaç yaşında olduğumu unutmak istedim
Dua ettim yaz yağmuruna yakalanmak için
Sırılsıklam olana dek ıslanmak geçiyordu
düşüncelerimden
Arınmam lazımdı duygularıma yapışan çamur tanelerinden
Ve bugün rotam olmadan koşmak istedim bir anda
Sebebim de vardı aslında
Unutmak içindi yalnızca
Üstelik her şeyi
Bir çırpıda.