Kitabın başında eyvah istatiklerle dolu sıkıcı bir kitap mı ? Diye söylendim .Ama sayfalar ileledikçe ,hayran kaldım .Yazarın azmine ,başarısına .Çok heyecanlandırdı .Eğer bir eğitimciyseniz ;okumanızı tavsiye ederim.Ufkunuzu açıyor ,bakış açınızı geliştirip hakerete geçiyor .