Haticezz

Haticezz
@haticezz
merak etme kitapta yoksun...
..kalbimdeki kulakçıkların en son kıvrımına kadar kederliydim.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
benim kalbim de öyle işte ! binlerce delikli,binlerce yamalı,ama korkusuz.
Sayfa 111·Kitabı okudu
ruhumu tenle,tenimi de ruhla doldururdum;kısacası,içimde barıştırırdım bu yüzyıllık iki düşmanı...
Sayfa 96·Kitabı okudu
eğer insana inansaydım,Tanrı'ya da,Şeytan'a da inanırdım; bu da büyük bir sorundur.
Sayfa 74·Kitabı okudu
yalnız keder ve kuvvetten oluşmuş içimdeki şeytanı kovmak istiyordum.
Sayfa 50·Kitabı okudu