-Neden yüreğimi dinlemek zorundayım?
- Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. Hatta onu dinlemiyormus gibi yapsan da o gene oradadir, gögsündedir; hayat ve dünya hakkinda ne düsündügünü sana tekrarlamayı sürdürecektir.
- Bir hain olsa da mi?
- İhanet, senin beklemedigin bir darbedir. Ama sen yüregini tanyacak olursan, sana baskin yapmayı hiçbir zaman başaramayacaktır. Çünkü onun düşlerini ve arzularını tanıyacaksın ve onları hesaba katacaksın. Hiç kimse kendi yüreğinden kaçamaz. Bu nedenle en iyisi onun söylediklerini dinlemek. Böylece, kendisinden beklemediğin bir darbe indirmeyecektir kesinlikle sana.