Kendimi anlatacak olsam, tam olarak şöyleyim..
Ben dünyada görebileceğiniz en deli dolu, en iyi niyetli, en samimi insanlardan biriyim.
Ama aynı zamanda dünyanın en soğuk, en mesafeli ve en
"psikopat" sayılabilecek
tarafına da sahibim.
Sevdiğimde fazlasıyla severim, değer verdiğimde fazlasını veririm...
Ama saygısızlık gördüğüm an, içimdeki o sakin insan gider, yerine bambaşka biri gelir.
Hangi halimi görüyorsanız, onu siz çıkardınız benden.
Çünkü ben kimseye göre
değişmem...
Herkes bana nasıl gelirse, öyle karşılık bulur...