Meryem

Meryem
@hayalgucu0
Mübarek ayların rahmeti üzerinize olsun inşallah...
İbni Abbâs (Radiyallâhu Anhüma) nın rivayet ettiği bir Hadis-i Şerifte Rasûlüllâh (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurmuştur: عن ابن عباس رضي الله تعالی عنهما قال: قال رشول الله صلى الله تعالى عليه وسلم: «صوم أول يوم من جب گار ثلاث سنين، والقايي هار شنين، والقالب گار تو گل يؤج شهر » "Recebin ilk gününün orucu üç senenin (günahlarının) keffaretidir. İkinci günün orucu iki senenin, üçüncü gününki ise bir senenin keffaretidir. Sonra her gün bir ay(lık bağışlanma)dır.” (Ebû Muhammed el-Hallål, no:10, sh:64; Süyúti, el-Cami'u s-Sağir, Nebhani, el-Fethu 'l-Kebir, no:7290, 2/24)
Din