“Kendi yüküm bana ağır gelmez,” dedim kaldırımda durmuş,sadece ona bakarken. “Ya bir başkasının yükü?” dedi beklemediğim şekilde. “Onu da taşır mısın?” Bana neden böyle bir soru soruyordu ki? İnsan yalnızca severse bir başkasının yükünü taşıyabilirdi değil mi? “Seversem,taşırım.”