Kırmış olmalı onu yaşamında birisi,
O yüzdendir düşündükçe susması,
dinledikçe kaybolması.
Ve kimsenin görmediği o sessizlikte
var olmaya çalışması..
-gece beliren
"Duygulardan kopamayıp canını yakan yerde kalmak ve ısrarla beklemek demek, incinmiş onurun korkunç işkencesine onu inciten yüzünden daha uzun bir süre katlanmak demektir ve bu acı, yaşam uğruna katlanılmaya değer olan acıdan daha büyük bir acı olabilir.”
Friedrich Nietzsche
Yaşamak bu kadar acıtmamalıydı.
Bir tebessümün ardına gizlenen ağırlık,
Hissizleşmek…
Başta bir savunmaydı belki,
ama şimdi hissetmemek bile acı veriyor.
-gece beliren