Geçtiğimiz yıl başından bir dakika ayrılamadan tek solukta bitirdiğim polisiye romanlarından bir tanesi daha.. Ahmet Ümit gibi yazarları da okuyan arkadaşların umutlarının boşa çıkmayacağını düşünerek öneriyorum. Herkese iyi okumalar
Balkan Savaşları sırasında günümüzde de biz Harbiyeli ve SUTASAK kursiyerler arasında da çoğu zaman gündemde olan alaylı-mektepli kavgasının, savaş üzerinde ve ülkenin geleceği üzerindeki etkilerini gözler önüne seren sade dilli akıcı bir kitap. Yazarın ellerine diline sağlık. Kaynakçalar profesyonelce kullanılmış. Bitirince fikrimin değişeceğini düşünmüyorum. Herkese iyi okumalar
Yorum yapmak girişiminde bulunmuyorum, zira her göz farklı okur bir kitabı. Okuduğum diğer kitaplara da yorum yapmayacağım. Şimdiden herkese iyi okumalar