Hazel lll

Hazel lll
@hazzelin__
Bazen kötü hissetmek iyidir, zaman zaman kırılmak... Her zaman herkesin olmanı istediği o neşeli kişi olmaman sorun değil. Kimseyle konuşmak istememek de öyle. Gözyaşlarını tükeninceye kadar kalbinin ağlamasına izin vermek de sorun değil.’ Yaşamak Sakinlik İster
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl olurda başka birinin kurduğu düşlerin bu denli tesirinde kalırız?
Duygu ve Düşünce
“Gözleri kapalıydı ve ruhu kim bilir nerelerde, nerelerde dolaşıyordu? ” Kürk Mantolu Madonna
Kendi ellerinle kurduğun düzen başka eller tarafından yıkıldı. Tesirsiz Parçalar
“Benim burada ne işim var ?” diye düşündüğünüz oldu mu hiç ? Gece Yarısı Kütüphanesi