Dakikalar geçiyor. Her an birbirimizden daha fazla uzaklaşıyoruz. Konuşursak, birbirimize bunu hissettirmekten başka bir işe yaramayacak. Bunun için susuyoruz. Ne onda bu büyük mesafeyi atlamak ve ötekinin yanına varmak isteği, ne bende kuvveti var. Bu sessizlik içinde zaman aramızdan düşman gibi geçiyor.