ah tanrım ! gözyaşlarımı görüyorsun. bizlere payımıza düşen acıyı verdin. üzerine bir de bizlere işkence eden ve tesellimizi avucumuzdan alan, sana olan güvenimizi sarsan, merhametinden ve rahmetinden şüphe etmemize neden olan insanlar göndermesen olmaz mıydı ? tanrım, ruhum senle doluyken neden bana yüz çevirdin ? beni yanına çağır ! daha fazla susma ! susuzlukla kavrulan ruhumun daha fazla gücü kalmadı. hangi adam, hangi baba oğlunun kendisine aniden geri dönüp sarılarak "babacığım, ben geri döndüm ! yolculuğumu yarıda kestiğim ve erken döndüğüm için bana kızma ! dünya her yerde aynı; bir emek ve acı, zevk ve ödül sahnesi ama tüm bunların ne yararı var ? ben sadece senin yanında mutluyum. acımı da sevincimi de senin yanında yaşamak isterim." diyen evladına sırt çevirebilir? sen yüce tanrım, senin yanında olmak isteyen kulunu kovar mısın?