Dün LGBTQ+ aktivistlerinin, ideologlarının ve kuruluşlarının Batı'da pedofilinin suç kapsamından çıkması için çalışmalar yaptıklarını söyledim. İki Sosyalist uydurma bilgilerle konuştuğumu söylediler. Sonra ben ispatını yapınca da "Bunlar Amerikancı eşcinseller" deyip kıvırdılar. Hani bunlar Müslümanların her türlü ispata rağmen imanlarını terk etmeyen bağnazlar olduğunu söylüyorlar ya, asıl bağnaz kendileri. Alın örnek.