Sitedeki sekülerler ne ayak bende çözemedim. Bir Marx övüyorlar bir Mustafa Kemal. Bir Freudçu kesiliyorlar bir Baudrillardçı. Bir gün Dawkins-Russell pohpohluyorlar ertesi gün Descartesçı ve Platoncu kesiliyorlar. Bilmedikleri şeyler okuyunca böyle oluyor;)
Kemalistler komik insanlar. Salt bir Postmodernist gibi tek rehber akıl ve bireysel iradedir dedikten sonra kendi ideolojik dogmalarına uymayan herkese bir yafta buluyorlar. Felsefesizliğin sefaleti;)
Profile Alparslan'ı bıraktım. Çünkü bugün sezon finali oldu. Çok güzeldi. Kendimi bir kamyon bizanslıyla savaşmış ve hepsini alt etmiş gibi hissediyorum.