Türkiye'deki MEB'e bağlı öğrenci sayısı 150 ülkenin nüfusundan fazlaymış. Bir de buna ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora, çeşitli kurslar vs kategorileri de eklersek sayı baya kalabalıklaşıyor. Yani ülkemizde birkaç ülke nüfusunun toplamı kadar öğrenci bulunuyor. Ne demek bu? Milyonlarca hantal vücud, milyonlarca işsiz, milyonlarca emeksiz. Yazık değil mi?