Ben kitap okumaya Risale-i Nur'la başladım. Said Nursi bana memleketimi, geçmişimi, dinimi ve milliyetimi anımsatırdı. Risale okuduğum için kimi insanlar beni cahil olarak kimisi de deli olarak gördü. Tabii kimisi de takdir etti. Ben olumsuzlara takıldım. Risaleleri unuttum. Yani geçmişimi, memleketimi, dinimi, köklerimi ve beni ben yapan ne varsa unuttum. Ama Allah beni unutmadı ve uyarı olarak bana bu musibeti verdi. Şimdi diyorum ki gençlerimiz Risaleleri hafife almasınlar. Risalelerde büyük bir deneyim ve hikmet var. Çok az insan Bediüzzaman'ın yaptığı tesiri yapabilir. Ben inanıyorum ki onu hakkıyla okuyan hak yoldan şaşmaz.