9/10
·520 syf.··
2025 17. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2025 01:52
Evetttt çok güzeldi yaaaa.Açıkçası on verecektim fakat beğenmediğim bazı noktalar oldu.Öncelikle Fetih aşığım sana ya fena halde hem de çok hoşuma gidiyorsun.Zeliha ah benim üzümlü kekimmmm çok üzülüyorum sana:( Kendisiyle neredeyse yaşıtız bi de gerçekten başına gelenler çok üzdü beni.Efsunu sevmeyenler olmuş ben açıkçası sevdim onda sıkıntı yok fakat son sayfalara doğru ilişkileri hoşuma gitmedi yani birbirlerine herhangi bir aşk itirafı yapmıyorlar hadi onu da geçtim efsun içinden bile aşkla ilgili bi şey geçirmiyor.Ama sürekli bir sarılma el öpme falan yani o yüzden bi dedim ne oluyor lwkdmwmmfmw.Birde sonda olan olay ya efsun canım benim aşık değilsin ki ne hissettiğini biz bilmiyoruz ki yani bilemedim tepkisi bi tık abartı gibi.Eğer ki Efsunun iç sesinde bize ipucu verilseydi sorun olmazdı o yüzden puan kırdım birdeeeee yazım dilini betimlemeleri çok fazla beğenmeme rağmen editör hatası olduğunu düşündüğüm sürekli olmaması gereken kelimeler vardı.Not olarak düşülmüş şeyleri de basmışlar yani.He bi de Zühre iğrençsin lqldmwmdmmwmdmw Ay çok uzun olduuuu ikinci kitabı da sipariş verdim umarım onu da severek okurummm.
Serçeyi ÖldürmekDilan Durmaz · İndigo Kitap · 2024524 okunma
Puan vermedi
Şimdi ben yardırdım açıkcası spoi yok diyemem ama spoi var da diyemem gidişattan bahsettim bazılarınız takılabilir Aptal salak öküz Dominic ha bir de geri zekalı daha da hakaret edilebilir diye düşünüyorum siz ekleyebilirsiniz ben sevip ama kızdığım insanlara max bu kadar hakaret kullanıyorum. Abi bu erkeklerin sorunu ne acaba kaybedince kıymete binmemiz ama elinizde yamacınızda durduğumuzda umursamamanız şaka mı? Dominic beni hem duygulandırdın hem de kızdırdın ilk altmış sayfada sürekli gözlerim dolarak okudum sana çok kızgınım ama seni anlaıyorım oğlumda on yıl boyunca sen nasıl fark etmezsin kızın mutsuz olduğunu sensiz olduğunu isteklerini önemsemezsin ya nasıl ay her randevuyu da unutmazsın sıçıcam senin parana müşterine he tamam geçmişten gelen travmatik parasal özgüvensel sorunların var okey de ale var ya yanında aptal herif aptal ayrılmalarına alessandraya yaşadıklarına yaşananlara çok üzüldüm ama Dominicin acı çekmesine ohh oldum keyiflendim kendide getirdi bu durum onu öküz herif on yıl boyunca iş nasıldı sen nasılsın demeyeceksen işyerinde geçen her bir boku anlatmayacaksan sinir olduğun müşterileri komik bulduğun olayı anlatmayacaksan me diye evleniyorsun be mal çocuk bir kere taviz verilince bu erkekler onun içine sıçıyorlar keşke ki ale de söyledi keşke ilk başta büyük bir tepki verseydi de bu duruma düşmeseydiler neyse benim için hoş oldu aşk acısı çeken erkek karakterleri okumayı seviyorum ayrıldıktam sonra çok koştun Dominic de ayrılınca mı tatile çıkabiliyorsun ayrılınca mı ekibine güvenebiliyorsun neden Alessandra dizinin dibindeyken güvenemedin o ekibine! çok kızgınım aşırı kızgınım sana aptal herif ya öffff arkadaşlar görüyor musunuz yine ileştişimsizlik söz konusu konuşamıyorsan yazacaksın bir kağıda koyacaksın önüne oku aptal varlık
Hırs KralıAna Huang · Martı Yayınları · 2025981 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha tamamlamadım yeni ama nefretim olan Luca için bu inceleme şarttı...
Puan vermedi
AY DELİRCEM YA DELİRİCEM YAAAA BU LUCA NE SALAK ADAM! Kindle üzerinden okuyorum ve şu an 153. sayfadayım. ADAM BENİ DELİ ETTİ. "I'm not a patient man. If long means a year..." Kör kuyularda ışıksız, fersiz kalasın inşallah Luca. Geber inşallah. He anladık sen böyle yetiştin, he ok baban seni böyle p*ç ol diye büyüttü tmm. Aria'ya ayar oldum zaten. Dokunma bana diye bağırıp, yanağını okşamasına, saçını kıvırmasına izin falan veriyo ne ayaksınız olm siz "Ben kötüyüm kızım, benden ne bekliyorsun?" diye gezen bir g*t oğlandan ne beklerseniz o tam olarak. NEYSE SPOILER VAR BUNDAN SONRA Öncelikle daha Bound By Honor okumadan dirket Luca'nın POV'undan okuyayım ki aldatmasının sebebini marine edebileyim dedim ama adam beni öfkeden KUDURTTU. MADEM BEKLEYEMİCEN NE DİYE KIZA BAŞTA GÜZEL GÜZEL YAKLAŞIP ÖPÜP KOKLADIN A BE DANGALAK HERİF. EN BÜYÜK NEFRETLERİMDEN BİRİSİN LUCA!!!!! İlerde ne kadar iyi olursan ol sen bir ŞE REF SİZ SİN! G*t oğlan seni. Ay zaten bu aptal Luca ve Aria'ya katlanma sebebim Bound by Hatred ve Bound by Temptation okumak istemem. Ama Luca'nın her kelimesine, her nefes alışına kurulmaktan ilerleyemiyorum.
Dark romance
Luca VitielloCora Reilly · Independently Published · 202442 okunma
Puan vermedi·336 syf.··
2023 19. kitabı
SPOİİİİ SPOİİİ SPOİİİ İÇERİRRRRRR Ayyyy benim bu Beyza Alkoç hayranligim ne olucakk yaaaa Kadin cidden o kadar guzel yaziyor ki cidden bayiliyorummm Neyseee evettt bu 2. Kitap incelememmm kusurlarim varsa yorumlara yazarsaniz sevinirimmm Basliyorummm , arkadaşlar kitap inanilmaz derecede muhteşem birseydi yok boyle birsey yaaa ben kitabın 5 serisini de okudummm mükkemmeldi Kitabın içeriginde cinayet fln da vardi ve bencidden cok severim oyle kitaplari 4.kitabina kadar bu ve devam ediyor ve evet tabikide 4.kitabina kadar tek bir kisi uzerinde durulmuyor 5.kitabinda ise mutlu son ile sonlaniyor kötü sonlanmiyor yanii:)) Ayyy cok yazdımm galibaaa He son olarak begenip yorum yaparsaniz cok iyi olur beeee
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci PerdeBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202012,3bin okunma
10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2021 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2021 10:46
"60'ıncı sayfalardayım ve kıkırdayıp duruyorum. Eg'den okuduğum ilk kitap. Sevdim, 132'inci sayfadayım ve çok güzel gidiyor. Çok sevdim ben bu kitabı. Ve daha elime ulaşalı, başlayalı 24 saat olmadı ben 132'lere geldim... 168 _ 175 bu sayfalar arasını gülmeden okuyamadım. Sırf güldüm. Bayıldım ben bu ikiliye. Çok da sevdim kitabı. Şu an gecenin ikisi ama ben hayla kitap okuyorum. Çok sürükleyici, hadi ben okumaya kaçar... 263'üncü sayfadayım  ve Yekta'nın yaptığı şeyin şokundayım. Ya bu Yekta çok dadluğ. Bu kitaba aşık olmamak elde değil. Ve bu Bade'den nefret ediyorum. He bu arada ben kitap kaç sayfa diye bakarken bir kelime gördüm son sayfada. Spoiler yedim. Hayatımda ilk defa sayfa sayısına bakarken spoiler yedim. Hiç bir okuduğum kitapta bu başıma gelmemişti. 309'uncu sayfadayım ve bu Yekta gerçekten garip bir çocuk, kıs kıs kıs. 394'üncü sayfadayım ve ağlıyorum. Bu kitap beni ağlatmayı başardı. OFFF YEKTA YAPMA BUNU YAAAA! Ve 398 de daha şiddetli ağlamaya başladım. YEKTA NE YAPIYON OĞLUM YAAA ? OFFFF! OHHH. Yekta masum, masum. Oh oğlum be. Masummmm, masum. Rahatladım, ama gene de bir şüpheyle yaklaşacam Yekta'ya. Of ya. Ay ne ofladım. Sayfa 406'dayım. NOLUYO LANNNNN. Yav Eg sen nesin ya, ağız tadıyla okuyamıyoruz jfkejfhej. Ya neden ya nedeen. Hayır ya bizi öyle bir şüpheye düşürme. Yekta yapmaz ya. Yapmamış olsun. Of, of. Ya ne alaka ya ne ALAKA! 414'deyim. Ah Yekta'm ah. Napıyon oğlum :( lütfen yapmamış ol. Ya Bade sende hangi çukurdaysan çık be. :((((( Eg sen seri katil misin ? Valla, ahh çıldırıyorum. 421 ne öyle ya. Ah kalpten gidiyorum. Eg böyle yazar görülmedi jenzohqofh. 426 kalbim gidiyor. 429. Niye ağlıyorum ya ben. Bu kitap insana her şeyi yaşatır. Bir yandan gözümden yaşlar akarken bir yandan da gülüyorum. 435. Ya yazar yapma ya. O
Yalancılar ve YabancılarEmre Gül · Ren Kitap · 20214,001 okunma
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2018 15. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 05 Mart 2018 22:01
Yaaaa, sen ne güzel bir kitaptın öyle! Serimizin 7. kitabında Artemis'in kardeşi Apollo'nun başından geçenleri okuyup bitirdim. Ve bir kez daha Hoyt bana bir erkek karakterden beklediğimin fazlasını vermiş bulundu. Bu kitap bana yazarın önceki serisi olan Legend of the Four Soldiers'taki kitapları anımsattı. Bu kitap, şimdiki serisinin diğer kitaplarına göre daha hafif şekilde yazılmıştı. Ama diğerlerinden aldığım mutluluğu bu da başarılı bir şekilde verdi. Bu kitapta ilk kez gördüğüm bir karakter vardı: Lily Stump. Kendisi mizah yönünden oldukça başarılı bir tiyatro sanatçısıdır. Tabi bu güzel hanımefendinin kendince birtakım sırları mevcut fakat bu sırların oldukça hafif olduklarını söyleyebilirim. Onun harici Hoyt'un bize her zaman gösterdiği güçlü kadın karakterlerinden biriydi. Tek sorun kendisini bir kez daha 9. kitapta gördükten sonra hiç göremeyecek olmak. Apollo'yu gördüğüm ilk andan beri çok sevmiştim, sonra bayıldım, bu kitapta da hayran kaldım. Seride Winter'dan sonraki favori erkek karakterim Apollo'dur. Lily'e ve oğluna karşı korumacılığı çok şekerdi. Onun dışında sevdiklerine fazlaca değer veren, soylu diye iş yapmaktan kaçınmayan, bahçe düzenlemede oldukça başarılı, oldukça iri yapılı bir arkadaş olur kendisi. Buraya ayrı parantez açmak isterim. Kendisinin 2 yönüne bayıldım. Biri, Lily'e duyduğu aşkı hiç eveleyip gevelemeden açık açık söylemesi ve bu söylemlerine devam etmesi gözlerimden kalpler çıkardı. Diğeri de ayı Maximus'a benden daha iyi bir lakap bulmuş olması. Pegasus ne diye çevirdi bilmiyorum ama kitaptaki lakabı oldukça eğlenceli: "His Grace the Ass". Kitap boyunca bu lakapla Max'in kulağını baya çınlattı. Oldukça güldürmesine rağmen yüzüne karşı söylemediği sürece güldürü olarak kalacaktı. O sahnede içimin yağları baya erimişti.
Kaçak AşıkElizabeth Hoyt · Pegasus Yayınları · 2020113 okunma