Kitap karakterleriyle evet,hayır (Erkek versiyon) (Karakterleri sevmeme gore yapmadımmm)
LVV Daren: EVET EVET EVET
Drew: Simdii bu konuda cok linclenecegimi dusunuyorum, ama ben Drewe uzulerek evet diyemeyecegim.Sevene saygım sonsuz :)
Alaz: Alazı çok seviyorummm, ilk okudugum kitaplardan olan Yaralasardan. Kaç kitap okudum onun gibisini cok az okudum. O yuzden evet diyorum. Amaaa gercek hayatta olsaydı Alaz biraz zor bir kisilik, bu yuzden degisebilirdi
Koza: Kesinlikle yine evet, coook seviyorum kendisini. Basta kuzenim olmak uzere kitabı okuyan/okumayan tum tanıdıklarıma kendisini sevdirmeye çalışıyorum. Başarılı olduklarım var ☆☆☆ ama yine gercek hayatta olsaydık, Koza tıpkı Alaz gibi zor bir karakter ve kişilik.Ben Işık olsaydım kendisini affetmeyebilirdim ;)
LVV Sina: Kendisini eklemek planda yoktu, içimden geldi :))) Ama ben Sinaya hayır diyecek tanımıyorum, adamın kitaptaki tek hatası Sonayı kütüphaneye kilitlemesiydi :DDDDDDDD Şimdi dusununce hicbir hatası yok diyesimde gelmedi :))) Neyse gercek hayatta olsaydida evet yani.
Marcus: Gercek hayatta hayır, kitapta EVETTT
Ecevit Demirhan: Kendisi kitabımızın başlarında gercekten cok odun biri diyebiliriz, ama okudukcaa ne kadar iyi biri oldugunu anliyoruz,ilk halleri hayir,sonrasi EVETTTT
Gurur Mert Çalıklı: Ecevit ilk başta çok odun biri mi demistim, lafımı geri alıyorum, Gurur Mert bu iste resmen Master yapmış, ilk baslarda cok gıcık oluyorsunuz, toksik karakter sanıp biraz (biraz) sinirleniyorsunuz, ama ardından, yazar oyle bir karakter gelisimi yazıyor ki ilk basta ki kisi ile bu kisi ayni olamaz diyorsunuz.Yani evet
Ömer Seyirhan: Sinaya hic bir hatası yok mu demistim. Seyirhan bambaşkaaa, ikinci kitabı hemennn okumalıyım, ilk kitap boyunca adamın en ufak bir hatası bile olmuyor, fazla rahat battığı icin