-heheh
size kendimi göstermek istedim işte o gördüğünüz kişiden çıkıyor onca güzel şiirler :) -t.
1000Kitap
EVET HAYIR AMA KITAP KARAKTERLERIYLE.
Kitap karakterleriyle evet,hayır (Erkek versiyon) (Karakterleri sevmeme gore yapmadımmm) LVV Daren: EVET EVET EVET Drew: Simdii bu konuda cok linclenecegimi dusunuyorum, ama ben Drewe uzulerek evet diyemeyecegim.Sevene saygım sonsuz :) Alaz: Alazı çok seviyorummm, ilk okudugum kitaplardan olan Yaralasardan. Kaç kitap okudum onun gibisini cok az okudum. O yuzden evet diyorum. Amaaa gercek hayatta olsaydı Alaz biraz zor bir kisilik, bu yuzden degisebilirdi Koza: Kesinlikle yine evet, coook seviyorum kendisini. Basta kuzenim olmak uzere kitabı okuyan/okumayan tum tanıdıklarıma kendisini sevdirmeye çalışıyorum. Başarılı olduklarım var ☆☆☆ ama yine gercek hayatta olsaydık, Koza tıpkı Alaz gibi zor bir karakter ve kişilik.Ben Işık olsaydım kendisini affetmeyebilirdim ;) LVV Sina: Kendisini eklemek planda yoktu, içimden geldi :))) Ama ben Sinaya hayır diyecek tanımıyorum, adamın kitaptaki tek hatası Sonayı kütüphaneye kilitlemesiydi :DDDDDDDD Şimdi dusununce hicbir hatası yok diyesimde gelmedi :))) Neyse gercek hayatta olsaydida evet yani. Marcus: Gercek hayatta hayır, kitapta EVETTT Ecevit Demirhan: Kendisi kitabımızın başlarında gercekten cok odun biri diyebiliriz, ama okudukcaa ne kadar iyi biri oldugunu anliyoruz,ilk halleri hayir,sonrasi EVETTTT Gurur Mert Çalıklı: Ecevit ilk başta çok odun biri mi demistim, lafımı geri alıyorum, Gurur Mert bu iste resmen Master yapmış, ilk baslarda cok gıcık oluyorsunuz, toksik karakter sanıp biraz (biraz) sinirleniyorsunuz, ama ardından, yazar oyle bir karakter gelisimi yazıyor ki ilk basta ki kisi ile bu kisi ayni olamaz diyorsunuz.Yani evet Ömer Seyirhan: Sinaya hic bir hatası yok mu demistim. Seyirhan bambaşkaaa, ikinci kitabı hemennn okumalıyım, ilk kitap boyunca adamın en ufak bir hatası bile olmuyor, fazla rahat battığı icin
Reklam
mesih’mişim gibi bekleme beni çünkü ne ben isа’yım ne burаsı jerusаlem, heheh
Trump'a suikast düzenlenmiş NATO'ya hakaret ediyordu iranın da ahı tuttu heheh :) üzücü....
Heheh kuşu da yakaladım 🫠
Heheh buldum. Rengi de çok güzel 🥹

Şeyma

@_sseyma_
·
Ben eğitim hayatıyla ilişkimi kestikten sonra ülkede 0,5 uçlu kalem tükendi de benim mi haberim yok.Hiçbir kırtasiyede bulamadım.İnternetten 0,5 diye verdiğim kalem bile 0,7 geldi :(
Reklam
Reklam