'Seni asarlarsa seni kaybedersem; '
diyorsun;
'yaşıyamam! '
Yaşarsın karıcığım,
kara bir duman gibi dağılır hatıram rüzgarda; yaşarsın kalbimin
kızıl saçlı bacısı
en fazla bir yıl sürer
yirminci asırlılarda
ölüm acısı.
Ey felek bo te dinalim
Bo çi nêrgiz çilmisîn
Ew çima bextê me ho ye
Em bê dost û bêkes in
———
Ey felek sana yalvarıyorum
Niye nergiz soldu
Bizim bahtımız niye böyle
Biz dostsuz ve kimsesiz
#Bedir Xan Sindî
youtu.be/7HX3CIrDJZk
Mihemed Şêxo/Ey Felek