Rojekî xweş bû, sibekî zû bû
Lo bella çaw bella, çaw bella, çaw çaw çaw
Rojekî xweş bû, sibekî zû bû
Em li dijminê xwe rast hatin 🕊️☘️
Ciwan Haco/Çaw Bella
youtu.be/2s3J8raO-AE
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tije sewlî dana, lêl ra peynî kowo ra
Rîyê to yeno mi vîr, dina bena tarî sona
Çerexîn na kowo de, mi xo esto yabanî
Sayîdîya teyr-turî de to rê vacî kilamo
———
Güneş şavkıyor, alacakaranlıkta, şu dağların ardından.
Yüzünü anımsıyorum, dünya karanlık olup gidiyor bana.
Şu dağlarda dolanıyorum, yabana atmışım kendimi.
Kuşların şahitliğinde sana söyliyeyim kılamlarımı