Hêja

İşin en kötüsü okumuş cahillerdi!!!
“Hiç okumayan insanlardan da öğrenilecek şeylerin olduğunu bilmen lazım. Kendini ifade edemeyen,konuşamayan,entelektüel tartışmalara katılmayan arkadaşlarımız vardır.Dış görünüşüne bakarsan , “ Bu adam kara cahildir, hiçbir şey bilmiyor ,” dersin ama onun duygu dünyasına girmeyi bilirsen ,göreceğin zenginlik ,hayal alemindeki renklilik karşısında çarpılırsın.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ Her yanımız oğul acısı,bağrımızda Cemşid ‘ in gürzü... Ani Harabeleri’ inden , Nuh Tufanına kaç Zerdeşt adadık,zemherilerden sonra Newrozları yaşadık; gözlerim yol çeker Kawa ‘ ya...”
“..canavar neydi, kimdi? Sömürgecilik mi, emperyalizm mi ,inkarcılık mı , ihanet mi?”
O güzel sesler duyulmuyor artık:|
“Şimdi çerçilerin meseleleri şöyle: Belki duymuşsunuzdur, eskiden çerçiler temizlik maddelerinden tutalım , kozmetik ürünlere kadar çocuk oyuncaklarından tutalım,çay, şeker ,sigaraya kadar irili ufaklı birçok ürünü katır veya atlara yükleyip köy köy dolaşarak satarlarmış “
ve ilahi intiharları baştan okudum, mezarlıklarda yatan ölülerin itirafların dinledim yoktum. saatlerce aynalara yalvardım antik çağlardan kalma savaşçıların anıtlarına ağladım, aklıma giden tüm yolların üstünde kimlik kontrolü yaptım, devletin infaz tutanaklarına baktım. ah devletim sen bu spastik ideolojinle bunca cinayet listesinin lisansını ne çok hak etmişsin. unutum, utandım şimdi sadece öldüm yüzüm yok... Diljin Kovexî