hicran

hicran
@helezon35
Dünyadan vefa bekleyen, zehirden şifa uman gibidir...
Hepsi sesimi duyuyor, sadece sen kalbimi duyuyorsun Allah’ım...
1000Kitap
Reklam
Bir kahvenin kırk yıl hatrına, ağlamanın insanı rahatlattığına ve bazı insanlara inanmayı bıraktım.
1000Kitap
Hafıza dediğin kederdir.
1000Kitap
Dupduru bakan ve dürüst konuşan herşeyi seviyorum.
1000Kitap
Didem Madak...
Bir şaşkınlık şarkısı olarak besteliyorum aşkı Kaprisli notalar, huysuz sololarla Bekçisi olmayan geceler denk geliyor bana,  Çaresiz bekliyorum,  Düdük çalıyorum,  İki el ateş ediyorum havaya. Gecenin bir yarısı oturup ağlıyorum bir çocuk parkında Ulumak gibi ağlıyorum Köpekler koşuyor sağımda solumda Tanrım!  Diyorum sadece Başka bir şey diyemiyorum zaten o an. İyi niyetli ve sevimli bir kızdan kalanlar Sallanıyor durmadan boş salıncaklarda “Üzgünüm” diyor,  Bir mutluluk şiiri yazamam bu saatten sonra!
Şiir