Erdem Bayazıt'ın diriliş saati şiiri var. Orada şu cümle geçer; "Ey düştüğü yerden kalkmaya hazırlanan ülke."
Ne vakit bu ülkenin bir toprağında acı baş gösterse, ülke bütünüyle yumruk olup acıyı sahipleniyor. Ne vakit bir sevinç olsa, bir yumruk halinde birleşip mutlu oluyor.