Sevgilim, sana çok acı çektiriyorum, belki de seni acı çektire çektire öldürürüm. Sen karşımdayken sana acımıyorum ama ölürsen, arkandan öleceğimi biliyorum.
Gidişiyle tanıtır bazı insanlar kendini
Öyle bir gider ki hem de
Geride bıraktığı sen, sen değilsindir
Seni de alıp gitmiştir
Gülüşünü, bakışını, her şeyini
Sen veda ettiğini düşünürken
Aslından çoktan onunla gitmişsindir
Geride harabeye dönmüş bir kalp,
Bakıp göremeyen iki çift göz,
Nereye çeksen oraya giden bir yıkıntı(beden) bırakır.
12.07.2023
03.06
Boş bir oda
Dökülmüş hep duvarlar
Örümcek ağlarında geçmişin izleri
Duvardaki lekeler aslında ruhundur
Baktıkça kendini görürsün
Bir ses çıkarsan yankılanır
Sanki yankılanan sesin değil de içindeki çığlıktır
Uzunca bakarsın
Baktıkça da hatırlarsın
Aslında hiçbiri geçmemiş
Ama sen çoktan alışmışsın...
Bir gün gelir de birbirimizi suçlarsak, bir şeyden memnun olmazsak, kendimiz de bir gün huysuz, kötü bir insan olursak, hatta bütün bunları büsbütün unutursak bile hiçbir zaman bugünü, bu saati unutmayalım!