Berfin

"Barışalım mı?"dedi. "Sen hiç bir kitabı iki kere okudun mu?" dedim. "Evet" dedi. "Peki sonu değişti mi?" dedim, sustu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen benim kalbimin kafası güzel halisin.
Tükeniyorum. Beklemekten, sabretmekten, ağlamaktan, düşünmekten...
Bir insan eğer çok gülümsüyorsa , emin olun ruhunda depremler vardır . " Çünkü acıyan kalbinse kimse bilsin istemezsin"
"Duraklar da, müziğe dahildir"
Sayfa 1 - Koridor yayınları·Kitabı okudu