1kadin

1kadin
@hemav
"Kitap okurken göz kapaklarınız ağırlaşır ya yavaş yavaş kitabı kapatıp kanepenin kenarına kıvrılırsınız ve son okuduğunuz cümleyi düşünürken uykuya dalarsınız, işte benim en huzurlu hissettiğim an bu ve ben hep o anda kalmak istiyorum."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yara sıcakken acımaz.
Sayfa 190 - İNKILAP YAYINLARI
Neden kitap okuruz?
Kitap okumak aslına bakılırsa insana birçok önemli fayda sunuyor. Pek çok uzmanın da her daim önerdiği kitap okumak, genel olarak insan gelişimi noktasında büyük bir potansiyele sahiptir. - Hayata farklı açıdan bakılmasına olanak tanır. - Düşünceleri olgunlaştırır. - Stresi azaltmada yardımcıdır. - Dünyaya farklı gözle bakmaya ve daha güzel görmeye olanak verir. - Unutkanlığı azaltır. - Özgüveni önemli oranda artırır. - Kelime haznesi ile beraber bilgi dağarcığını önemli oranda yükseltir. Bu şekilde yukarıda verilen faydaları ile beraber kitap bir insanın gelişimi noktasında en önemli unsurdur.