📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gökyüzüne bakar. Bugün belki güneş çıkmıştır diye, çıkacaktır diye. Bugün olmazsa yarını var bunun, daha öbür günü var. Ama pencerenin önüne geldiğinde, kesinlikle bildiği şu oluyor: Güneş bugün de çıkmayacak, görünmeyecektir...”
“Biz kirpileri hep yemek isterler, öldürürler, parçalarlar. Alışığız biz buna. Ama yemediler de. Öldürecek ne vardı sanki? Kazmalarıyla öldürdüler hem. Parçalayıp parçalayıp attılar, kazdıkları toprakların içine. Sonra, o topraklar alındı gitti buradan…”