Kim bilir, belki içten içe hiç tanımadığım birinin beni o hâlde bulmasını ve sorunun ne olduğunu sormasını istemişimdir. Fakat beni kimse bulmadı. Bulsaydı sorunun ne olduğunu sormazdı. Sorsaydı ben anlatmazdım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilmek istiyorum çünkü akıllanmadım. Ne kadar çok bilirsem kendimi o kadar çaresiz ve küçük hissedeceğimin farkındayım. Yine de bilmek istiyorum işte.
Pek çok kusurumdan biri de bu.