Esra Arslan

Esra Arslan
@herblueside
onun mavi yanı kalbini kuruttuğu kitapların arasında saklı
“Ama neden yine ağlıyor o zaman? Otto’nun da ondan hoşlandığına göre, ben de hep sanıyordum ki insanın âşık olması çok güzel bir şeydir.” “Bilmiyorum.” diyor büyük olanı dalgın, “Ben de hep çok güzel bir şey olduğunu zannederdim.”
Reklam
sen benim kasabamdın, şimdi sürgündeyim
Müzik
Ve doktor kalbini kontrol etmek için dinlediğinde, kalbi durmuştu, artık yaşlı adama acı çektirmeye son vermişti.
Sayfa 60
Ölü yüreğinde artık acı duymuyordu fakat siyah köstebek bedeninin içerisini kemirmeye ve etini kanatarak parçalamaya devam ediyordu.
Sayfa 56
Ve yavaş yavaş kalbin çöküşü başlamıştı.
Sayfa 41
Reklam