...Ölüm geleceği değil, geçmişi kaybetme korkumuzdur. Ölümün şimdiyle hiçbir ilgisi yoktur,gelecekle de. Geçip giden zamana gömülüp kalan yanlarımızdan yayılan çürümenin kokusudur bizi korkutan. Yaşadıklarımızın kaybolup gideceğini biliyor oluşumuz.. Bilinmeyi arzulayan sırlarımız oraya gömülüp çürüyecektir.Kimse bizi bilmeyecektir ve kâinatın en büyük kabristanına, zamana gömülüp kalacağımızı biliriz..