fbt

fbt
@hereeiismydiary
memory box
Mektubunu, mektubundan daha çok seni bekler, gözlerinden öperim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...büyük olsun küçük olsun, içinde sen bulunmadıktan sonra bütün şehirler benim için manasız.
Her mektubumda yazdığım gibi sensiz yaşamaya tahammülüm edemiyorum.
Ama benim için güzel şehir, çirkin şehir diye bir şey yok. Sadece senin bulunduğun şehir, senin bulunmadığın şehir diye bir şey var.
Sen bunların nasıl bir saadet olacağına akıl sır erdiremezsin. Çünkü her zaman kendinin yanındasın.