İçimde dışarı çıkmayı bekleyen bir şeyler kaynıyor ama ben susuyorum.. Belki usulünü bilmediğimden ,belki kendi bakışımla hayrı göremeyeceğimi düşündüğümden belki de isterse tüm sebepleri bir araya getirip imkansızları imkana çevirip olduran Rabbime bıraktığımdan .. İşte bu yüzden sabretmek bazen dünyanın en güzel bekleyişi olabiliyor güzelliği bulmak için.. Sonunun güzel olmayacağı ihtimali bile olsa..Teslimeyetle..🌸🕊 Rabbim bekleyişlerimizi hayırlara çıkarsın