Kalbimizde yaralar, boşluklar var.. O yerleri boş heves ve üzüntülerle değil, senin sevgin ve rahmetinle doldur Allah'ım
Yine semalara açtım yüreğimi,utanmadan sıkılmadan yönelebildiğim tek kişi olan Rabb'a
"Rabbim bu yolculukta omzuma ağır yük yükeleme.Beni senin sevdiğin kulların arasına yaz ,bu imtihan yolunda elimi bırakmayarak yoluma, sabrıma yoldaş ol.Kalbimi ve duygularımı istikrar üzere kıl. Gönlümü senin sevdiğin onun da beni sevdiği kulunla birleştir.Her ne olursa olsun hayırlı olanı ver.Dünya hayatının güzelliğine aldanıp nefsine uyanlardan eyleme.Rabbim, dünyada ve ahirette afiyet ver.İnsanca yaşayabilmeyi, insanca ölebilmeyi ve ne olursa olsun sapıtmadan imanlı bir şekilde ölmeyi bana nasip eyle. "
Amin