fatma

geceye ruhumuzu dinlendiren bir şey bırakalım..
youtu.be/gecRFO7yhjs🌿▶️ Yak sînemi âteşlere efgânıma bakma Rûhumda yanan âteşe nîrânıma bakma Hiç sönmeyecek aşkıma îmânıma bakma Ağlatma da yak hâl-i perîşânıma bakma Ağlatma ki âlâmımı tahfîfe de başlar Ağlatma serinletmededir bağrımı yaşlar Rahmetme sakın gerçi dayanmaz buna taşlar Ağlatma da yak hâl-i perîşânıma bakma Yaşlar akarak belki uçar zerresi aşkın Âteşle yaşar yaşla değil yâresi aşkın Yanmakdır efendim biricik çâresi aşkın Ağlatma da yak hâl-i perîşânıma bakma Yaman Dede
Reklam
Hayatı da hayallerimiz kadar güzel sanıyoruz..
Hiç kar yağmayan memleketime bile bu sene iki defa kar yağdıran Rabbim sen her şeye kadirsin ☺❄⛄ Güzel uyanmak, güzelliklere uyanmak.... Şu söz de yerini bulsun bugün: "Eğer kar yağarken ellerini iki yana açıp, başını göğe tutmuyorsan kar şehre yağıyordur azizim sana değil." |Serdar Tuncer
"İşte şimdi bize yapayalnız geldiniz, tıpkı sizi ilk yarattığımız gibi! Ve (hayatta iken) size bahşettiğimiz her şeyi arkanızda bıraktınız. " |En'am, 94
Oluversin diye yapma evliliği, Ölene kadar geçineceğin kişiyi ölene kadar ara...Geç olsun, yanlış olmasın! Size hatırladığım bir sözü nakledeyim hocamın hocası demişti ki: "Hayat bir beyaz sayfaya benzer. Hatalar ise oraya kurşun kalemle yazılan yanlış yazılar gibidir. Böyle bir yanlış yazı olursa kağıtta ne yaparsınızyaparsınız? Silersiniz silgiyle. Sonra bir hata daha olursa onu da silersiniz, bir daha bir daha . . Aynı noktada elli kere daha hata edersen kağıt da delinebilir. Neticede bu hataların silinmesi zor da olsa kağıtta yıpransa da mümkün. Fakat iki husus var ki orda yapılan hata kurşun kalemle yazılan hataya benzemez. Lastik silgiyle silinemez. Kağıdı yakmaktan başka çare bulamazsınız kurtulmak için, o da cehennemdir işte. Peki nedir o iki husus: İş seçimi ve eş seçimi. Bu iki noktada Allah hata etmekten korusun. Hayati İnanç
Reklam