Çabasına rağmen istediği/murat ettiği şey nasibi olmayabilir insanın ama kendisi için daha güzeli yürüdüğü yola muhakkak gizlenmiştir, onu aramakla mesulüz. “Her arayan bulamaz lâkin bulanlar arayanlardır” sözünü böyle anlıyorum. 🌱
😊karşıma çıkan güzel bir yazı