fatma

"İşte şimdi bize yapayalnız geldiniz, tıpkı sizi ilk yarattığımız gibi! Ve (hayatta iken) size bahşettiğimiz her şeyi arkanızda bıraktınız. " |En'am, 94
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Oluversin diye yapma evliliği, Ölene kadar geçineceğin kişiyi ölene kadar ara...Geç olsun, yanlış olmasın! Size hatırladığım bir sözü nakledeyim hocamın hocası demişti ki: "Hayat bir beyaz sayfaya benzer. Hatalar ise oraya kurşun kalemle yazılan yanlış yazılar gibidir. Böyle bir yanlış yazı olursa kağıtta ne yaparsınızyaparsınız? Silersiniz silgiyle. Sonra bir hata daha olursa onu da silersiniz, bir daha bir daha . . Aynı noktada elli kere daha hata edersen kağıt da delinebilir. Neticede bu hataların silinmesi zor da olsa kağıtta yıpransa da mümkün. Fakat iki husus var ki orda yapılan hata kurşun kalemle yazılan hataya benzemez. Lastik silgiyle silinemez. Kağıdı yakmaktan başka çare bulamazsınız kurtulmak için, o da cehennemdir işte. Peki nedir o iki husus: İş seçimi ve eş seçimi. Bu iki noktada Allah hata etmekten korusun. Hayati İnanç
Çabasına rağmen istediği/murat ettiği şey nasibi olmayabilir insanın ama kendisi için daha güzeli yürüdüğü yola muhakkak gizlenmiştir, onu aramakla mesulüz. “Her arayan bulamaz lâkin bulanlar arayanlardır” sözünü böyle anlıyorum. 🌱 😊karşıma çıkan güzel bir yazı
"Sana göre gecikmiş Halbuki her şey tam vaktinde oluyor. " Mehmet Yıldız