fatma

İnsan kaç kere başa döner hayatta yaşanmaya değer bir şeyler bulmak için. Kaç kere unutur da duygularını avutur kendini..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne düşmek, ne sarkmak, ne gitmek bir parça ileriye... Öylece kalıyoruz, öylece kalıyoruz, öylece kalıyoruz. "
Edebiyat
karşıma çıkan güzel bir yazıdan(YAĞMUR İBİÇ)
Başkalarının kadınlarına karşı namuslu ve iffetli olun ki, sizin kadınlarınız da namuslu ve iffetli olsunlar. (Hakim, Müstedrek, 4/154) Gözü harama bakana, sokaktaki köpek bile eşinden daha hoş görünür! Bu ne kadar ağır bir söz böyle!? Dediğinizi duyar gibiyim. Evet, kıssayı okumasaydım bende aynı şeyi düşünür ve söylerdim. Zamanın birinde karısı gözüne hoş görünmeyen bir adam onu boşamak ve başka bir evlilik yapmak için bir alime başvuruyor güya fetva alacak nefsine.. Alim ise onu dumura uğratacak bir kelam ederek aslında günümüzü özetliyor. "Gözlerin o kadar harama bakıyor ki, helalin sana çirkin görünüyor. Bu nefisle; sokaktaki köpek bile eşinden daha çekici gelir!" Sen evvela gözlerini koru, haramdan uzaklaş, bak helalin nasılda güzelleşecek.. Şunu samimiyetimle söylüyorum ki; -Bir evde 2 saat televizyon açık kalsa o evde ihanette olur, boşanmada olur, herşey olur! Geçen gün eşimle belki ilk defa oturup kanal kanal gezdik. İzleyeceğimizden değil, genel bir analiz yapmak için. Her ama her programda  bir trans, bir eş cinsel, bir cinsel objeye dönüşmüş kadın kesinlikle vardı. Hatta "eski sevgilimden mesaj alsam mutlu olurum, bu modernliktir" diyerek nasihat ediyordu biri genç kızlara.. Kimbilir bunu izleyen kaç evli eski sevgilisini aradı sosyal medyada, modern olacak ya(!) Yani avuçlarımı hakiki manada sıktım. Müslüman bir karı koca asla yanyana oturup tv izleyemez bu ülkede.. Müslüman  bir hanım kendisine dahi haram olan bölgeleri açık olan bir kadına eşinin yanında bakıyor olmasına nasıl katlanabilir? Ya da Müslüman bir er oğlu er, eşcinsel bir erkeğin kırıtmalarını, mayoyla etap geçmeye çalışan bir erkeğin bedenini karısının seyretmesine nasıl müsade eder? Bu bizim dinimizde resmen DEYYUSLUKtur. Eğip bükmeye, laf cambazlığı yapmaya gerek yok! Yapanında bence bu
"Bizi en çok yoran şeylerden biri de kıymet verdiğimiz bazı kimseleri tanıyamamış olmanın üzüntüsüdür. " İbrahim Tenekeci
1000Kitap
içimizi ferahlatan Allah'a hamdolsun..
Allah bir güçlüğün ardından bir kolaylık sağlayacaktır.{Talak, 7.ayet}
1000Kitap