Bir gün ashab-ı kiramdan bazıları ,Peygamberin yanında fazlaca dünyadan bahsedince Efendimiz; "Siz işitmiyor musunuz? Sade yaşamak imandandır! Sade hayat imandandır! " buyırarak aslında her birimize müthiş nasihat ediyor. Öyleyse bize düşen ömrümüzü Rasûlullah Efendimizin övüneceği işleri yapmaya adamaktır. Rabbim de çok affeden, çok merhamet edendir