herhangişey

herhangişey
@herhangisey
bi'an... gökyüzü... mavi...
Vakit geldi kunâla dünyayı göreli çok oldu tam kırk yılda seni buldum kunâla bu can tenden geçmeden bu dünyadan göçmeden bir kerecik sevmek çok değil..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Her şeyin geçip gittiğine, yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilir bizi? Anılarımızı avuç dolusu su gibi her sabah yüzümüze çarpmanın işe yaramayacağına kim inandırabilir?”*
Alıntı
“Onu seviyorum, çünkü o kendimden bile daha çok ben..”
Alıntı
“bil ki senden uzak ne kuşları avutabilir beni buranın ne bahçeleri ne bağları..”
Alıntı
ömrümsün sen
Dönsen ve öpsem incitmeden Alnının gücenik ülkesini Benim ömrümsün sen, onurum, geleceğim Gitmek hangi acıyı onarır ki Bilmez misin çare değil üzüntü..* Şükrü Erbaş
Alıntı