herhangişey

herhangişey
@herhangisey
bi'an... gökyüzü... mavi...
"senden sonra 23 şehir gezdim. 9 kilo verdim. saçlarımı 6 kez boyadım. dünya bilmem kaç 365 günde bilmem kaç dönümünü tamamladı. darbe oldu, ihtilal oldu, barış gelmedi, savaş bitmedi, seni özledim. ıltica edecek tek yer bulamadım. gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım. belki yürürsün aynı sokakta. ayak izime denk düşer ayak izin,belki saçına değer nefes, belki sen de bir gün özlersin diye, seni uzakta bıraktım. seni uğurladım. sana kavuştum. seni terk ettim. bilmem kaç kilometre yol gittim. evren kaydı. sen göğüs kafesimden milim kaymadın.."
Alıntı
kaguyaa isimli okura yanıt verildi
herhangişey
***
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

kaguyaa

, bir kitap okudu
6/10
·176 syf.·
23 saatte okudu
·
2025 34. kitabı
herhangişey
Peessss valla yirmi mi üç saat 🧿
Dünyanın nüfusu ikiye bölünüyor....
herhangişey
yarısı sen oluyorsun yarısı ben...
ad günün kutlu olsun babammm...
Caniçimm babam, en kıymetlim.... Bugün senin doğum günün. Yanımda olmasan da seni her an yanımda hissediyorum. Seni öyle çok seviyorum ki, bu sevgiyi kelimelere dökmek yetmiyor. O kadar çok ÖZLÜYORUM ki seni, kaç bin kelime kursam, yine de özlemimi tam anlamıyla anlatamam. Gözlerimi kapattığım da hala gülümsemeni, o sıcak bakışlarını görüyorum o neşeli sessin hala kulaklarım da... İyi ki benim babam oldun, bana hayatı öğrettin. Seni çok seviyorummmmmm, çok özledim.. Sensiz geçen her bir gün, bir gün daha sana yaklaşıyorum diye sayıyorum 474 gün 11.384 saat sensiz... Huzurla uyu seni çok seviyorum...
herhangişey
Gülümsemesiyle hep sarsın sarmalasın seni.. Huzurla...