Caniçimm babam, en kıymetlim.... Bugün senin doğum günün. Yanımda olmasan da seni her an yanımda hissediyorum. Seni öyle çok seviyorum ki, bu sevgiyi kelimelere dökmek yetmiyor. O kadar çok ÖZLÜYORUM ki seni, kaç bin kelime kursam, yine de özlemimi tam anlamıyla anlatamam. Gözlerimi kapattığım da hala gülümsemeni, o sıcak bakışlarını görüyorum o neşeli sessin hala kulaklarım da... İyi ki benim babam oldun, bana hayatı öğrettin. Seni çok seviyorummmmmm, çok özledim..
Sensiz geçen her bir gün, bir gün daha sana yaklaşıyorum diye sayıyorum 474 gün 11.384 saat sensiz...
Huzurla uyu seni çok seviyorum...