yağmur yağarken saray yerine bir tavuk kümesi görsem, islanmamak için belki kümese girerim. Fakat kümes beni yağmurdan korudu diye, şükran borcumu ödemek için kümese saray gözüyle bakamam. Bana gülecek, hatta böyle bir durumda sarayla kümes arasında fark olmadığını söyle yeceksiniz. Evet, hayatta tek gayemiz islanmamak olsaydı, dediğiniz doğruydu diye cevap veririm ben de.
Ama ne yapayım, ben insanın yalnız bunun için yaşama dığı, ömrünü hep sarayda geçirmesi gerektiği kanaatinde yim. İsteğim, emelim budur. Bu isteği, emelim değişmedikçe içimden koparamazsınız.