En çok sana kırıldım,
Sana ağladım,
Sana güldüm,
Sana kandım,
Sana kanadım,
Ben ne yaptıysam
En çok senin için, sana yaptım.
Sorarsan “Sevdin mi?” diye…
Bunu fazlasıyla yaptım, biliyorsun…
Benden gittiğin zaman,
Gerçekten
Seni ben içtenliğiyle sevecekler mi sanıyorsun?
Seni, kendince benimseyecekler,
Senin kalbine dokunabilecekler mi sanıyorsun?
Yapma sevgilim…
Yapma…
Senin olmayan kalbine dokundum ben…