Minekoçak

Minekoçak
@hevin_
I love reading books and painting. I am optimistic,friendly and reliable.
öğrenci
ortaokul
konya
seydişehir
52 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Düşümde sana, "Kalbin dille bir olduğunu nereden anlarız?" diye sordum. "Doğrudur, insanın dili kalbiyle bir olmalıdır. Sözün dağınıklığı, kalbin perişanlığındandır. Gönül denizdir, dil kıyı; deniz dalgalanınca içindekileri sahile atar" dedin...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Ben de aynısını yapacağım. Seni öyle seveceğim ki, birbirimizde kaybolacağız; sana baktığımda kendimi göreceğim, aynaya baktığımdaysa seni.?
Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen.Ne incitir, ne acıtır,ne yaralar,ne kanatır.Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun,varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek.....Uzaktan sevmek en güzelidir bazen...
"Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun."
"Vazgeçebilmek lazım. Artık bizi sevmeyen sevgilileri bırakabilmek. Vazgeçebilmek, bazen en güzeli."