Düşümde sana,
"Kalbin dille bir olduğunu nereden anlarız?" diye sordum.
"Doğrudur,
insanın dili kalbiyle bir olmalıdır.
Sözün dağınıklığı, kalbin perişanlığındandır.
Gönül denizdir, dil kıyı;
deniz dalgalanınca
içindekileri sahile atar" dedin...
Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen.Ne incitir, ne acıtır,ne yaralar,ne kanatır.Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun,varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek.....Uzaktan sevmek en güzelidir bazen...