Elimde olsa bu dünyayı küçümserdim
İyisine de kötüsüne de yuh çekerdim
Daha doğrusu bu aşağılık yere
Ne gelirdim, ne yaşardım, ne ölürdüm..
Ömer Hayyam https
...
Ha sonra
Belki Ahmed Arif’in aklına
Hiçbir şairin aklına gelmeyecek
-çünkü hiçkimse bir daha ankara” yı
O’nun kadar sevemeyecek
-bir şiir islenir:
Kar altındadır varoşlar
Hasretim,nazlıdır ankara…..
Yılmaz Erdoğan