Dildâde

Dildâde
@hewi04
İnsan ruhu ne anlaşılmaz bir muamma?
"Ve tam kapıdan çıkacakken seslendi annem: -" yüreğini ört,insanlar soğuk. Üşürsün!" Mehmed UZUN, Nar Çiçekleri
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Günün birinde hepimiz öleceğiz ama öldürülmemeliyiz.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Hepimizin zayıf anları olur. Ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız. Gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur.
Sayfa 104·Kitabı okudu
...benim yüzümden kör olduğunu söyleyip sızlanıyor,neyse ki kör olmuş, hiç olmazsa dünyada biraz adalet kalmış hâlâ.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Hamurumuz böyle bizim, biraz ilgisiz, biraz da kötü niyetiyiz.
Sayfa 40·Kitabı okudu