buse

buse
ben hep kendini yiyen bir garip deliyim.
Sosyal kimlik oluşturmak önemlidir ama kendini besleyen kaynağı, özü, karakteri hiçbir zaman unutmadan.
Sayfa 130·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Ne kendini ne de olayları yargıla! Ne alkışlayıp böbürlen ne de kendini kötüle. Nehir akıyor, sen o akışın farkında olmaya devam et.
Sayfa 68·Kitabı okudu
1000Kitap
Hangi mevki makamda olursan ol ve servetin ne kadar olursa olsun, kendi özüne, "can"a merhaba demeden yaşamında anlam bulamazsın!
Sayfa 41·Kitabı okudu
1000Kitap
Çünkü insan kendi özünü ne kadar erken fark ederse, kendisiyle ne kadar erken ilişki kurarsa o kadar yaşıyor demektir.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Alıntı
Şimdi ve burada, bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın; yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre seçimlerini yapıp eyleme geçen biri misin?
Sayfa 21·Kitabı okudu
1000k
Reklam