sema

sema
@heyimsem
altı çizilenler
"Hiçbir şeyi unutmayız ama, değil mi? Yalnızca yoksaymayı tercih ederiz."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bir şeylerin yakılması ve kurban edilmesi gerekiyordu. Ateş ancak o zaman tamamen yanıp kendi kendine sönecekti.

sema

, bir kitap okudu
7/10
·232 syf.·
12 günde okudu
·
2024 87. kitabı
Ottessa Moshfegh
6.6/10 · 1.666 okunma
"Bir şey kaybolduğunda genelde orada kaybolur - gözlerimizin kara deliklerinde."
Sayfa 148·Kitabı okudu
.. yalnızlığın sevmesi gerektiği halde sizi sevmeyen insanlara mahkum olmaktan daha iyi olduğunu teyit etmek ister gibiydim.