"Çünkü insan denen yaratıkların yarını da yaşaması için bir şey istemesi lazım. Şöyle lezzetli bir şeyler yemek, bir yerlere gitmek istemeleri lazım. Bunları dileyerek hayatta kalabiliyoruz."
"Sahte çiçeklerin gerçek olanlardan daha güzel olduğunu düşünen insanlar da vardı demek. Asla solmayan, çürümeyen, hiçbir şey kaybetmeyen bu dünya yalanlardan oluşsa da hasretle onu gözleyen insanlar vardı."