"Ama hizmet eşit kimseler arasında yapılmış olsa da hiçbir zaman yüksek bir ruhun gururu şükran duyguları yüzünden aşağılanmasına izin vermeyecektir. Başkasının sadakalarını kabul eden kimse her zaman aşağılanmamış mıdır, bu hissettiği aşağılanma ötekinin yapmış olduğu hizmetleri fazlasıyla ödemez mi -benzerinden üstün olmak gurur için büyük bir zevk değil midir, karşısındakini gönül borcu altında bırakan kimse için başka bir şeye gerek var mıdır, ve gönül borcu, bunu kabul eden kişinin gururunu kırarak, onun için bir yük oluyorsa, onu ne hakla bunu korumaya zorlayabiliriz? Beni gönül borcu altında bırakan kişinin gözleri her üzerime çevrilişinde neden aşağılanmama izin vermeliyim?"